MOME Campus

A tervezési munka során a MOME oktatási metodikáját, a különböző szintű oktatási kereteket és tevékenységeket értelmeztük, és azok lényegét megértve kezdtük meg a tervezést. Felfedeztük a három szintű oktatásban lévő különbséget, és az ezekhez tartozó térigényeket differenciáltunk. Fontosnak ítéltük meg, hogy a különböző tanulási módszereknek megfelelő körülményeket teremtsünk, ez tervezési hozzáállásunk alapja volt. Különös figyelmet fordítottunk a legtöbb esetben külsős erőforrásokat, kooperációt is igénybe vevő horizontális laborokra, tanfolyamokra, továbbképzésekre és K+F+I tevékenységekre. Ezek miatt a terület nagy részét kellően nyitott, befogadó jellegűnek, a kiíró által inkluzívnak jellemzett módon alakítottuk ki.

A MOME feladata véleményünk szerint nem csak az oktatásban, diákok felnevelésében rejlik, hanem a teljes lakosság bevonására és befogadására is kísérletet kell tennie. Ezért egy olyan mindenkit befogadó és nyitott közintézményt álmodtunk meg, amely - mindamellett, hogy az itt tanulók igényeit maximálisan ki tudja szolgálni - alkalmas közösségi események megtartására, a helyi lakosok életminőségének javítására, a piaci szereplők aktív bevonására és a meghívott vendégek megfelelő fogadására is. A MOME-t egy, a külföldi oktatási intézmények között is jelentős, vezető, innovatív egyetemként kívántuk pozicionálni és ezek alapján határoztuk meg a jövőbeli fejlesztés karakterét.

Projekt adatok

  • Név

    • MOME Campus
  • Projekt kezdete

    • 2015
  • Projekt vége

    • 2016
  • Helyszín

    • Budapest, Magyarország
  • Funkció

    • Pályázat
Vissza a tetejére