Magyarország egyik legnagyobb és leginnovatívabb építész szakmai csapata, a Paulinyi & Partners Zrt. keres teljes munkaidős Titkársági asszisztens, recepciós munkatársat.
Feladatok:
- irodánk zavartalan működésének biztosítása
- vendégek fogadása, reprezentáció
- tárgyalók kifogástalan rendjének biztosítása
- telefonhívások fogadása, továbbítása, kezelése
- számlák és egyéb dokumentumok iktatási folyamatának teljes körű elvégzése (számlák kezelése, nyilvántartása, továbbítása, adatrögzítés, szkennelés, archiválás, stb.)
- házipénztár kezelése
- iroda működéséhez szükséges eszközök, és írószerek beszerzése
- bejövő és kiemenő postai küldemények kezelése
- iroda nyitása és zárása (Munkaidő jellemzően 08:00-16:30-ig)
A következő lehetőségeket biztosítjuk:
- Stabil, hosszú távú együttműködési lehetőség fiatalos, jóhangulatú csapatban (mert elengedhetetlen egy megbízható munkahely)
- Versenyképes fizetés (mert mindenkinek fontos a bére)
- Professzionális irodai körülmények biztosítása (mert a munkakörnyezetre is odafigyelünk)
Elvárások:
- legalább középfokú végzettség
- hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
- irodai MS Office szoftverek magabiztos használata (Word, Excel, Outlook)
- aktív középfokú angol nyelvismeret
- proaktív, önálló, és precíz munkavégzés
- empatikus, támogató személyiség
- megbízható és csapatjátékos
- igényes megjelenés
Jelentkezni önéletrajzzal és motivációs levéllel, fizetési igény megjelölésével a hr@paulinyiandpartners.com e-mail címen lehet.