Az új márkanév a Mérték Group Zrt-hez tartozó cégeket átláthatóbb struktúra mentén egységesíti P-R&P Zrt., vagyis Paulinyi-Reith & Partners Zrt. néven, ami a fokozott személyes felelősségvállaláson túl a nemzetközi célkitűzéseket is jobban érzékelteti.

Cégcsoportunkhoz fennállása óta közel 500 000 m² korszerű irodaterület tervezése és nagyságrendileg 250 000 m² műemléki épület felújításának tervezése kapcsolható, továbbá országszerte és külföldön 700 000 m²-nél is több kereskedelmi épület tervezése. A most épülő Etele Plaza a legmodernebb BREEAM környezettudatos épületminősítés alapján készül. Nevünkhöz fűződik továbbá 71 000 m² edutainment funkcióba sorolható létesítmény is, többek közt a Pannon Park és a Magyar Innováció Háza, ahol az élményalapú oktatásnak köszönhetően az edukáció és a szórakoztatóipar találkozik egymással. Jelentős városléptékű terveink között szerepel a 3 hektár összterületű Kelenföld városrehabilitációs fejlesztés, valamint a nagyszabású kínai Dong Ying beruházás a maga 430 hektárjával.

Cégcsoport portfóliójában hazánkban elsőként volt elérhető az összes jelentősebb nemzetközi, zöld épületminősítés: a LEED, a BREEAM, és a WELL szerinti tervezés. Utóbbiaknak köszönhetően több mint 370 000 m² minősített zöld épületünk létesült, amelyek 33 000 embernek biztosítanak egészséges munkakörnyezetet. Az elmúlt 10 évben a tervezési projektjeink mellett a cégcsoport és fenntarthatósági partnere és szolgáltatója több jelentős nemzetközi kutatási projektben is részt vettek, 145 partnerrel, 31 országból, amelyek eredményeiről több mint 100 szakmai publikáció és a 60-nál is több hazai és nemzetközi konferenciarészvétel tanúskodik. A P-R &P és munkatársai emellett tagjai számos szakmai szervezetnek, például az ENSZ környezetvédelmi programjához kapcsolódó IPCC-nek (Intergovernmental Panel on Climate Change vagyis Éghajlat-változási Kormányközi Testület) külsős szakértője, a Budapest 2030 Hosszú távú városfejlesztési koncepciónak, valamint alapító tagjai a Magyar Környezettudatos Építés Egyesületének (HuGBC).

A brandváltás során megújult a cégcsoport arculata és online kommunikációs felületei is, amelyeken keresztül folyamatosan követhetők lesznek az aktualitások és az új beruházások tervei is. A cégcsoport új szlogenje igazodik a nemzetközi piacralépés víziójához és a márka környezettudatos szolgáltatói profiljához: Our architecture, your tomorrow.